Upravljanje poslovnim procesima

ShakeSpeare BPM omogućava jasno definisanje poslovnih procesa unutar preduzeća i njihovu realizaciju putem aplikacije. Na taj način, izbegava se fizičko kretanje dokumenata između različitih sektora kao i problemi koju su tim vezani, a korisnici koji učestvuju u procesu, uvek su obavešteni o akcijama koje na njih čekaju da budu izvedene. Kao pomoć učesnicima u procesu, pored jasnih obaveštenja unutar aplikacije, nalazi se i mogućnost obaveštavanja putem e-pošte i sms-a.

ShakeSpeare BPM modul omogućava sledeće:

  • Jednostavno definisanje procesa
  • Intuitivnu upotrebu procesa
  • Praćenje stanja u kom se proces nalazi
  • Potpunu digitalizaciju procesa
  • Digitalni potpis
  • Integrisanost sa DMS, PMS, Effort Tracking modulima
  • Potpunu sledljivost procesa
  • Učestvovanje u procesima putem Web interfejsa
  • Obaveštavanje korisnika u slučaju kašnjenja u toku procesa
  • Izveštavanje po korisnicima i grupama korisnika

ShakeSpeare BPM je sastavni deo ShakeSpeare aplikacije i integrisan je sa ostalim njegovim delovima kao što je upravljanje dokumentima (DMS), upravljanje projektima (PMS), nadzor nad radom (Effort tracking), rokovnik i slično.

Upotreba ShakeSpeare BPM-a doprinosi povećanju ukupne efikasnosti poslovnih procesa na sledeće načine:

  • Smanjuje količinu štampanih obrazaca koji se kreću unutar organizacije
  • Smanjuje gubitak finansijskih i kadrovskih resursa
  • Povećava transparentnost poslovnih procesa
  • Sprečava mogućnost da se obrasci u okviru procesa izgube
  • Eliminiše prazne hodove u okviru procesa
  • Definiše poslovne proces od početka do kraja
  • Smanjuje broj koraka u okviru procesa

ShakeSpeare BPM već sada koriste sledeće vrste organizacija:

  • Osiguravajuća društva
  • Klinički centri
  • Konsultantske kuće
  • Građevinske firme
  • Preduzeća
  • Advokati
  • Servisni centri
  • Ostali oblici organizacija kojima je neophodno da omoguće svojim mobilnim agentima na terenu on-line pristup do ažurnih podataka i izvođenje procesa.
Go to top