Upravljanje dokumentima nikada nije bilo jednostavnije

GoPro Document Central omogućava efikasniju distribuciju i kontrolu nad informacijama i dokumentima u okviru organizacije tako što pojednostavljuje i uniformiše poslovne procedure, kretanje dokumentacije i obaveštavanje putem e-pošte.

GoPro Document Central

GoPro Document Central rešenje za upravljanje dokumentima je kreirano na SharePoint platformi kao centralnoj tački, uz korišćenje PowerApps servisa za kreiranje aplikacija i PowerAutomate servisa za kreiranje radnih tokova.

GoPro Document Central poseduje sledeće celine koje se mogu implementirati u zavisnosti od vaših potreba.

Arhivska knjiga – Sistem omogućava efikasno evidentiranje i kategorizaciju dokumentacije po usvojenoj Listi kategorija, rokove čuvanja, jedinstveni broj registratora, i fizičku lokaciju, bilo tokom zavođenja u elektronski delovodnik, bilo naknadno kad je dokumentacija već zavedena. Sistem omogućava jednostavno formiranje i izvoz prepisa Arhivske knjige.

Proces odobravanja dokumentacije  – Ovaj proces podrazumeva kretanje dokumenta kroz različite faze i različite odgovorna odeljenja ili osobe, sve do konačnog arhiviranja ili odbacivanja. Kroz definisani proces, u sistemu će biti omogućeno da se isprati kompletan tok dokumentacije kao i aktivnosti korisnika nad njom.

Proces odobravanja ulaznih faktura  – Ukoliko je potrebno može se implementirati ovaj proces koji ima nego drugačije metapodatke i tok od procesa odobravanja dokumentacije.

Notifikacije za korisnike  – U sistemu postoji mogućnost da se automatski korisniku ili grupi korisnika pošalje mailom određena informacija o arhiviranom dokumentu ili procesu vezanom za dokument koji je u fazi obrade.

Sve što vam treba na jednom mestu

Pametna automatizacija, manje grešaka, dodatna ušteda i poboljšana sigurnost samo su neke od pogodnosti koje Document Central nudi.  Sada, umesto da preturate po fiokama i papirima, možete napraviti elektronsku arhivu u kojoj ćete moći da čuvate bitna dokumenta.

Pokrijte sve potrebe s jednim rešenjem – Document Central, će Vam pomoći da postavite čvrstu osnovu za automatizaciju poslovnih procesa. To je moćan alat koji poboljšava sigurnost Vaših podataka, povećava efikasnost i produktivnost, štedi vreme i čini upravljanje dokumentima lakšim nego ikada pre.

Rad više korisnika na jednom mestu  – Document Central omogućava istovremeni rad više korisnika na jednom dokumentu u realnom vremenu i čuva sve verzije dokumenata koje je moguće pregledati u svakom trenutku.

Brže i bolje donošenje odluka  – Donesite odluke zasnovane na činjenicama. Document Central obezbeđuje brz pristup relevantnim informacijama u realnom vremenu, dostupne uvek i na bilo kom uređaju kako bi se proces odlučivanja maksimalno optimizovao.

Zagarantovana sigurnost podataka  – Čuvanje dokumenata u Microsoft cloud-u bez bojazni od prestanka rada usluge, neovlašćenog pristupa, zlonamernog uništavanja, krađe ili otkazivanja opreme u kompaniji.

Čuvanje dokumenata online  – Na raspolaganju vam je čak 1 TB prostora za skladištenje digitalnih fajlova na Microsoft-ovoj cloud platformi. Nema potrebe za kupovinom skupog hardvera koji konstantno morate nadograđivati kako dokumentacija bude rasla.

Zašto implementirati Document Central?

✅Uvođenje centralne arhive za dokumentaciju

✅Integracija sa ostalim aplikacijama Microsoft ekosistema

✅Skalabilnost

✅Ubrzanje poslovnih procesa

✅Smanjenje ručnog unosa

✅Sistematizacija dokumentacije firme

✅Standardizacija procesa i dokumentacije

✅Optimizacija poslovnih procesa kompanije

✅Bolja kontrola nad dokumentacijom i tokom dokumentacije

✅Rešavanje kašnjenja i gubitka dokumentacije

✅Brza pretraga dokumentacije

✅Čuvanje verzija dokumentacije

✅Korišćenje templejta za svaku vrstu dokumenata

✅Unos metapodataka za svaku vrstu dokumenata

✅Web klijent

✅Elektronska distribucija dokumenata korisnicima kroz poslovni proces

✅Efikasna i efektivna organizacija radnog vremena zaposlenih kroz različita obaveštenja i notifikacije emailom

✅Timska saradnja

✅Prilagođenost mobilnim uređajima

✅Koautorstvo – istovremeni rad više korisnika na jednom dokumentu

✅Čuvanje kompletne istorije promene na dokumentima

✅Čuvanje dokumenata od zlonamernog brisanja

✅Čuvanje dokumenta u cloud-u bez bojazni od krađe ili otkazivanja opreme u kompaniji

✅Ušteda na resursima (oprema, prateći sistemski softver, ljudski resursi na održavanju

doc-central-landing-1-modified

Zatražite ponudu