Upravljanje dokumentima nikada nije bilo jednostavnije
GoPro Document Central omogućava efikasniju distribuciju i kontrolu nad informacijama i dokumentima u okviru organizacije tako što pojednostavljuje i uniformiše poslovne procedure, kretanje dokumentacije i obaveštavanje putem e-pošte.
GoPro Document Central
GoPro Document Central rešenje za upravljanje dokumentima je kreirano na SharePoint platformi kao centralnoj tački, uz korišćenje PowerApps servisa za kreiranje aplikacija i PowerAutomate servisa za kreiranje radnih tokova.
GoPro Document Central poseduje sledeće celine koje se mogu implementirati u zavisnosti od vaših potreba.
Arhivska knjiga – Sistem omogućava efikasno evidentiranje i kategorizaciju dokumentacije po usvojenoj Listi kategorija, rokove čuvanja, jedinstveni broj registratora, i fizičku lokaciju, bilo tokom zavođenja u elektronski delovodnik, bilo naknadno kad je dokumentacija već zavedena. Sistem omogućava jednostavno formiranje i izvoz prepisa Arhivske knjige.
Proces odobravanja dokumentacije – Ovaj proces podrazumeva kretanje dokumenta kroz različite faze i različite odgovorna odeljenja ili osobe, sve do konačnog arhiviranja ili odbacivanja. Kroz definisani proces, u sistemu će biti omogućeno da se isprati kompletan tok dokumentacije kao i aktivnosti korisnika nad njom.
Proces odobravanja ulaznih faktura – Ukoliko je potrebno može se implementirati ovaj proces koji ima nego drugačije metapodatke i tok od procesa odobravanja dokumentacije.
Notifikacije za korisnike – U sistemu postoji mogućnost da se automatski korisniku ili grupi korisnika pošalje mailom određena informacija o arhiviranom dokumentu ili procesu vezanom za dokument koji je u fazi obrade.


Sve što vam treba na jednom mestu
Pametna automatizacija, manje grešaka, dodatna ušteda i poboljšana sigurnost samo su neke od pogodnosti koje Document Central nudi. Sada, umesto da preturate po fiokama i papirima, možete napraviti elektronsku arhivu u kojoj ćete moći da čuvate bitna dokumenta.
Pokrijte sve potrebe s jednim rešenjem – Document Central, će Vam pomoći da postavite čvrstu osnovu za automatizaciju poslovnih procesa. To je moćan alat koji poboljšava sigurnost Vaših podataka, povećava efikasnost i produktivnost, štedi vreme i čini upravljanje dokumentima lakšim nego ikada pre.
Rad više korisnika na jednom mestu – Document Central omogućava istovremeni rad više korisnika na jednom dokumentu u realnom vremenu i čuva sve verzije dokumenata koje je moguće pregledati u svakom trenutku.
Brže i bolje donošenje odluka – Donesite odluke zasnovane na činjenicama. Document Central obezbeđuje brz pristup relevantnim informacijama u realnom vremenu, dostupne uvek i na bilo kom uređaju kako bi se proces odlučivanja maksimalno optimizovao.
Zagarantovana sigurnost podataka – Čuvanje dokumenata u Microsoft cloud-u bez bojazni od prestanka rada usluge, neovlašćenog pristupa, zlonamernog uništavanja, krađe ili otkazivanja opreme u kompaniji.
Čuvanje dokumenata online – Na raspolaganju vam je čak 1 TB prostora za skladištenje digitalnih fajlova na Microsoft-ovoj cloud platformi. Nema potrebe za kupovinom skupog hardvera koji konstantno morate nadograđivati kako dokumentacija bude rasla.
Zašto implementirati Document Central?
✅Uvođenje centralne arhive za dokumentaciju
✅Integracija sa ostalim aplikacijama Microsoft ekosistema
✅Skalabilnost
✅Ubrzanje poslovnih procesa
✅Smanjenje ručnog unosa
✅Sistematizacija dokumentacije firme
✅Standardizacija procesa i dokumentacije
✅Optimizacija poslovnih procesa kompanije
✅Bolja kontrola nad dokumentacijom i tokom dokumentacije
✅Rešavanje kašnjenja i gubitka dokumentacije
✅Brza pretraga dokumentacije
✅Čuvanje verzija dokumentacije
✅Korišćenje templejta za svaku vrstu dokumenata
✅Unos metapodataka za svaku vrstu dokumenata
✅Web klijent
✅Elektronska distribucija dokumenata korisnicima kroz poslovni proces
✅Efikasna i efektivna organizacija radnog vremena zaposlenih kroz različita obaveštenja i notifikacije emailom
✅Timska saradnja
✅Prilagođenost mobilnim uređajima
✅Koautorstvo – istovremeni rad više korisnika na jednom dokumentu
✅Čuvanje kompletne istorije promene na dokumentima
✅Čuvanje dokumenata od zlonamernog brisanja
✅Čuvanje dokumenta u cloud-u bez bojazni od krađe ili otkazivanja opreme u kompaniji
✅Ušteda na resursima (oprema, prateći sistemski softver, ljudski resursi na održavanju

Zatražite ponudu
