Microsoft Dynamics Nav Funkcionalnosti
Nabavka i logistika
Veći broj povezanih dokumenata su na raspolaganju za rukovanje nabavnim porudžbinama i procesom fakturisanja
Kompletan tok procesa nabavke
Trebovanja
Nabavne ponude
Okvirne porudžbine
Porudžbine
Fakture
Odobrenja
Nalozi povrata
Svi su međusobno povezani i podržavaju kompletan tok procesa nabavke, od nabavne ponude pa do porudžbine i fakture, ali isto tako možete započeti od bilo kog dokumenta, na primer od nabavne porudžbine.
Tokom popunjavanja jednog od dokumenata, kompletna istorija prethodnih nabavnih dokumenata je trenutno na raspolaganju. Ukoliko nabavljate artikle, podaci o artiklu, raspoloživost, cene, popusti i supstituti su na samo jedan klik daleko. Štampani nabavni dokumenti se istovremeno automatski prikazuju i u CRM modulu.
Funkcionalnost Nabavnih naloga:
Brz unos
Kreiranje većeg broja prijemnica i faktura iz jedne nabavne porudžbine
Direktne isporuke sa povezanim prodajnim porudžbinama
Proces odobravanja dokumenata uz obaveštavanje putem e-mail-a
Brzo kreiranje nabavnih dokumenata kopiranjem postojećih, proknjiženih ili neproknjiženih, nabavnih dokumenata
Veži broj tipova redova nabavnih porudžbina
Artikli
Osnovna sredstva
Konto GK
Zavisni troškovi nabavke
Komentar
Svaki red nabavnog naloga može da ima:
Sopstvenu dimenziju (mesto troška, profitni centar i slično)
Sopstvenu cenu i procenat popusta
Sopstvenu lokaciju (magacin)
Veći broj serijskih brojeva i brojeva šarži (serija, lotova)
Informacije o PDV-u
Planirani datum prijema, Zahtevani datum prijema, ostale relevantne datume
Uvoz i kreiranje nabavnih porudžbina iz eksternih aplikacija
Nova prilagođena polja i procesi, za automatizaciju bilo koje aktivnosti uz pomoć Microsoft Dynamics NAV rapidno razvojnog okruženja i GoPro razvojnog tima.