MICROSOFT DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL (NAV) FUNKCIONALNOSTI
Prodaja i distribucija
Veći broj povezanih dokumenata su na raspolaganju za rukovanje prodajnim porudžbinama i procesom fakturisanja:
Ponude
Porudžbine
Okvirne porudžbine
Fakture
Odobrenja
Nalozi povrata
Svi oni su međusobno povezani i podržavaju kompletan tok procesa prodaje, od prodajne ponude pa do porudžbine i fakture, ali isto tako možete započeti od bilo kog dokumenta, na primer od prodajne porudžbine.
Tokom popunjavanja jednog od dokumenata, kompletna istorija prethodnih prodajnih dokumenata je trenutno na raspolaganju.
Ukoliko prodajete artikle, podaci o artiklu, raspoloživosti, cenama, popustima i supstitutima su udaljeni samo jedan klik.
Štampani prodajni dokumenti se istovremeno automatski prikazuju i u CRM modulu. Takođe, moguće je u CRM-u za svaku štampanu ponudu (ili za neki sličan događaj) kreirati zaduženje komercijalisti za praćenje.
Funkcionalnost Prodajnih naloga omogućava:
Brz unos, pri čemu su prikazana samo potrebna polja za unos
Kreiranje većeg broja otpremnica i faktura iz jedne prodajne porudžbine
Direktne isporuke sa povezanim nabavnim porudžbinama
Proces odobravanja dokumenata uz obaveštavanje putem e-mail-a
Brzo kreiranje prodajnih dokumenata kopiranjem postojećih, proknjiženih ili neproknjiženih, prodajnih dokumenata
Proces avansnog plaćanja
Veći broj tipova redova prodajnih porudžbina:
Artikli
Osnovna sredstva
Konto GK
Dodatni troškovi prodaje (prevoz, pakovanje i slično)
Komentar
Svaki red prodajnog naloga može da ima:
Sopstvenu dimenziju (mesto troška, profitni centar i slično)
Sopstvenu cenu i procenat popusta
Sopstvenu lokaciju (magacin)
Veći broj serijskih brojeva i brojeva šarži (serija, lotova)
Informacije o PDV-u
Planirani datum isporuke, Zahtevani datum isporuke, ostali relevantni datumi
Sopstveni broj paketa za potrebe praćenja
Web On-Line prodavnica automatski može da kreira NAV prodajnu porudžbinu u realnom vremenu (opciono)
Uvoz i kreiranje prodajnih porudžbina iz eksternih aplikacija