Microsoft Dynamics Nav Funkcionalnosti
Upravljanje servisom
Microsoft Dynamics NAV Servis povećava profitabilnosti kroz pružanje vrhunske usluge, zbog toga što daje tačne i ažurne informacije koje vam omogućavaju da kontrolišete troškove, organizujete raspoložive resurse u cilju visoke efikasnosti i pružite bolju uslugu. Dynamics NAV Servis predstavlja poslovno rešenje koje omogućava kompletan uvid i pomaže u organizovanju širokog spektra usluga koje pružate.
Kompletna istorija svakog artikla koji je servisiran
Ugovori sa kupcima
Zamenski artikli
Dnevni izveštaj o rasporedu servisa
Unos novih servisnih naloga
Automatsko kreiranje ponavljajućih servisnih naloga
Kreiranje ponavljajućih računa
Raspoloživost tehničkog osoblja, Sertifikacija i Zone servisa
Raspored poslova
Planiranje i raspoređivanje
Upravljanje servisnim ugovorima
Upravljanje servisnim artiklima
Upravljanje servisnim nalozima
Upravljanje servisnim cenama
Nova prilagođena polja i procesi koji su specifični za vaše poslovanje u cilju automatizacije bilo kog servisnog zadatka uz pomoć Microsoft Dynamics NAV rapidnog razvojnog okruženja i iskusnog GoPro razvojnog tima.