GOPRO
Document Central
Dobro došli u digitalni svet. Otkrijte kompetitivnu prednost sa Document Central-om, upravljajte dokumentima lakše nego ikada pre i obavite posao brže uz pomoć automatizacije.
U digitalnoj ekonomiji sve najvažnije informacije, uključujući nestrukturisane sadržaje poput dokumenata, video klipova ili sadržaja društvenih mreža, nalaze se u elektronskoj formi. Upravljanje tim informacijama postaje od ključnog značaja za sveukupnu efikasnost poslovanja, komparativnu prednost na tržištu i kvalitet usluga klijentima.
Informacije koje nose poslovnu vrednost u današnje vreme su u najrazličitijim oblicima, od podataka uskladištenih u baze podataka, preko dokumenata, prezentacija, slika, projekata, video klipova, pa sve do informacija na veb stranama, u okviru društvenih mreža, ili kao deo podataka koje generišu različiti uređaji. Sa novim tehnologijama i njihovom primenom u svakodnevnom životu, sve je veći izazov njihovo prikupljanje, organizovanje i klasifikacija, skladištenje, obrada i transformacija, u cilju dobijanja prave poslovne vrednosti.
Efikasnom korišćenju digitalnih informacija u poslovne svrhe, namenjena su specijalizovana rešenja, koja upravljaju sadržajem tokom čitavog njegovog životnog ciklusa, od kreiranja, pa sve do arhiviranja, ili konačnog uklanjanja. Ova rešenja spadaju u sisteme za upravljanje sadržajima preduzeća (ECM – Enterprise Content Management), koja obuhvataju čitav niz različitih servisa, aplikacija i procesa.
Jedan od najboljih i najrasprostranjenijih ECM sistema na svetu je Microsoft SharePoint.
Nova era upravljanja dokumentima je počela
Smanjite obim papirne dokumentacije, troškove i uštedite prostor
Poboljšajte produktivnost, ubrzajte poslovne procese i smanjite ručni unos
Integracija sa aplikacijama iz Microsoft ekosistema
GoPro Document Central čini integrisani sistem Microsoft-ovih cloud aplikacija uz pomoć kojeg možete izvršiti digitalizaciju vaše poslovne dokumentacije, upravljati poslovnim procesima, optimizovati i standardizovati rad i pratiti učinak zaposlenih po različitim kriterijumima.
Kupovinom Microsoft Office 365 dobijate mogućnost za korišćenje različitih softverskih aplikacija, uključujući SharePoint, Power Automate, Power Apps, Office paket i OneDrive za upravljanje dokumentima. Bilo šta od navedenog može se koristiti u zavisnosti od potreba svake organizacije. Office 365 vam pomaže da skladištite digitalnu dokumentaciju, sarađujete i delite dokumente na različitim platformama.
GoPro Document Central omogućava efikasniju distribuciju i kontrolu nad informacijama i dokumentima u okviru organizacije tako što pojednostavljuje i uniformiše poslovne procedure, kretanje dokumentacije i obaveštavanje putem e-pošte.
Kako izgleda i radi?
GoPro Document Central sadrži sledeće module:
- Radno okruženje predstavlja sistem za upravljanje dokumentima, predmetima i fasciklama, koji implementira sve potrebne funkcionalnosti upravljanja dokumentima, kao što su autorizacija, životni ciklusi, verzioniranje, uređivanje sadržaja, transformacije, elektronsko potpisivanje, itd.
- Elektronski delovodnik ulazno izlazne dokumentacije, koja implementira rad pisarnice, prema zakonskoj regulativi koja definiše kancelarijsko poslovanje. Modul sadrži sledeće celine:
– Delovodnici, namenjeni prijemu i evidenciji u delovodne knjige svih ulazno izlaznih dokumenata firme.
– Arhivske biblioteke –biblioteke za klasifikaciju i čuvanje arhivske građe.