LS Retail
LS Central
Jedno integrisano rešenje za maloprodaju, restorane, apoteke, benzinske pumpe i ugostiteljstvo.
Prestanite da gubite vreme
na više softverskih rešenja
Bolja preglednost i niži troškovi sa uniformisanom platformom za maloprodaju
Mnoge maloprodaje koriste različite IT sisteme za svaki deo svog biznisa. Rešenje za prodaju, odvojeno ERP rešenje, CRM softver, Excel za upravljanje prodavcima, softver za upravljanje zalihama… rezultat? Skupe integracije, nejasni podaci, mnogo ručnog unosa i platforme koje ne komuniciraju međusobno.
Ove maloprodaje ne rade stvari onako kako bi trebalo.
Upoznajte LS Central, integrisano rešenje za maloprodaju, zasnovano na Microsoft Dynamics 365 Business Central-u
LS Central je jedan sistem za maloprodaju koji menja sve odvojene platforme koje trenutno koristite.
Svi podaci su smešteni na jednom centralnom mestu, kako biste mogli da pratite finansije, prodaju, zalihem zaposlene i promet u realnom vremenu, širom vaših lokacija i kanala.
Recite zbogom nekontrolisanim troškovima, skupim nadogradnjama i integracijama koje ne rade kako treba.
Tehnologija za maloprodajne biznise
sa velikim ambicijama
Smanjite troškove, uštedite vreme
Korišćenjem jednog sistema umesto nekoliko njih, možete:
✅ Smanjiti troškove softvera i sistemske administracije
✅ Reći zbogom troškovima integracije
✅ Imati konzistentne finansijske podatke
✅ Kontrolisati cene, inventar, promocije, kupce i još mnogo toga
✅ Pojednostaviti i ubrzati nadogradnje
✅ Pristupiti svim poslovnim informacijama kada želite
Kompletno rešenje za maloprodaju
LS Retail je fleksibilno softversko rešenje zasnovano na Microsoft Dynamics tehnologiji koje pokreće preko 85.000 prodavnica, maloprodajnih lanaca, ugostiteljskih objekata, apoteka, i benzinskih pumpi širom sveta.
LS Central, kao deo LS Retail porodice usko specijalizovanih rešenja, pomaže vam da kroz jedan integrisani sistem dobijte sve potrebne informacije o finansijama (Microsoft ERP), POS-u, operacijama prodavnice, upravljanju lancima nabavke, zalihama, eCommerce-om i lojalnosti kupaca.
Budite konkurentni i pružite prijatna korisnička iskustva zbog kojih će se kupci uvek vraćati
✅ Ponudite sigurno plaćanje bez kontakta
✅ Uskladite dopunu robe trendovima i potražnji
✅ Provere stanja robe u realnom vremenu
✅ Koristite istoriju kupovine kako bi personalizovali korisničko iskustvo
✅ Ponudite 1:1 konsultacije, termine i personalizovane usluge
✅ Dajte kupcima mogućnost jednostavne zamene i povrata robe u online i fizičkim prodavnicama
Držite sve poslovne procese i ključne informacije u okviru vaše kompanije pod kontrolom
✅ Ujedinite poslovne procese širom prodajnog kanala, industrija i regiona
✅ Pratite gde se zalihe nalaze širom lanca nabavke
✅ Kreirajte „ad-hoc“ izveštaje sa potrebnim informacijama
✅ Upravljajte cenama, proizvodima i kampanjama
✅ Shvatite potrebe kupaca i predvidite potražnju uz pomoć veštačke inteligencije
✅ Konfigurišite sistem u skladu sa svim zakonskim potrebama i propisima