PAYROLL & HRM

Podrška za GoPro Payroll

POMOĆ I PODRŠKA

GoPro nudi fleksibilnu pomoć, podršku, usluge i resurse za probleme u radu sa PayRoll rešenjem.

Pomoć, materijali za učenje i tehnička podrška

Bez obzira da li ste krajnji korisnik GoPro Payroll rešenja ili ste zainteresovani za GoPro Payroll rešenje, možete se obratiti GoPro timu za odgovore i pomoć.

Kontakt informacije za korisnike

Centar za korisničku podršku:
Telefon: +381 11 31 93 069

Kontakt za eskalacije

Svi zahtevi se mogu uputiti preko Korisničkog portala na adresi:

PRIORITETI

Servisni planovi

GoPro svoje korisnike PayRoll rešenja stavlja na vrh skale prioriteta i servisnog plana usluge. To je ono što GoPro razlikuje od drugih i daje najveću vrednost PayRoll rešenju tokom vremena.

Izborom GoPro PayRoll rešenja dobijate:

  • Pravo na nove verzije
  • Materijale za učenje
  • Adekvatnu podršku
  • Tehničku podršku
  • Pristup korisničkom portalu

PayRoll Roadmap

GoPro PayRoll rešenje prati smernice Business Central (NAV-a).
GoPro PayRoll rešenje će biti na raspolaganju za svaku novu verziju Business Central (NAV) nakon što prođe sve potrebne testove kvaliteta, a dostupnost novih verzija je deo Ugovora sa svakim korisnikom.

GOPRO

Životni ciklus podrške

GoPro obezbeđuje korisnicima svog PayRoll rešenja dostupnost podrške tokom vremena trajanja rešenja. Uslovi životnog ciklusa podrške, uključujući odgovornosti i vreme odziva, su deo Ugovora sa svakim korisnikom.

Informacije o podršci

Detalji o dostupnosti podrške za različite verzije PayRoll rešenja su deo Ugovora sa svakim korisnikom i traju tokom celog perioda važenja ugovora o održavanju.

PROCES RAZVOJA

Doneli ste odluku da vam treba novi informacioni sistem. Šta dalje?