PAYROLL & HRM
Podrška za GoPro Payroll
POMOĆ I PODRŠKA
GoPro nudi fleksibilnu pomoć, podršku, usluge i resurse za probleme u radu sa PayRoll rešenjem.
Pomoć, materijali za učenje i tehnička podrška
Bez obzira da li ste krajnji korisnik GoPro Payroll rešenja ili ste zainteresovani za GoPro Payroll rešenje, možete se obratiti GoPro timu za odgovore i pomoć.
Kontakt informacije za korisnike
Centar za korisničku podršku:
Telefon: +381 11 31 93 069
Kontakt za eskalacije
Svi zahtevi se mogu uputiti preko Korisničkog portala na adresi:
PRIORITETI
Servisni planovi
GoPro svoje korisnike PayRoll rešenja stavlja na vrh skale prioriteta i servisnog plana usluge. To je ono što GoPro razlikuje od drugih i daje najveću vrednost PayRoll rešenju tokom vremena.
Izborom GoPro PayRoll rešenja dobijate:
- Pravo na nove verzije
- Materijale za učenje
- Adekvatnu podršku
- Tehničku podršku
- Pristup korisničkom portalu
PayRoll Roadmap
GoPro PayRoll rešenje prati smernice Business Central (NAV-a).
GoPro PayRoll rešenje će biti na raspolaganju za svaku novu verziju Business Central (NAV) nakon što prođe sve potrebne testove kvaliteta, a dostupnost novih verzija je deo Ugovora sa svakim korisnikom.
![Payroll-HRM-Content-2](https://gopro.rs/wp-content/uploads/2019/09/Payroll-HRM-Content-2.jpg)
GOPRO
Životni ciklus podrške
GoPro obezbeđuje korisnicima svog PayRoll rešenja dostupnost podrške tokom vremena trajanja rešenja. Uslovi životnog ciklusa podrške, uključujući odgovornosti i vreme odziva, su deo Ugovora sa svakim korisnikom.
![Icon-1-Payroll](https://gopro.rs/wp-content/uploads/2019/09/Icon-1-Payroll.jpg)
Informacije o podršci
Detalji o dostupnosti podrške za različite verzije PayRoll rešenja su deo Ugovora sa svakim korisnikom i traju tokom celog perioda važenja ugovora o održavanju.