Iako je potrošnja u maloprodaji na globalnom nivou u padu, eCommerce prodaje su u konstantnom porastu. Koliko god ovi podaci zvučali impresivno, eCommerce i dalje čini mali procenat ukupnih prodaja. Ovo znači da se preko 80% maloprodaje dešava u fizičkim prodavnicama.
Predstavljamo 5 razloga zbog kojih je investiranje u fizičke prodavnice i dalje pametan potez, kao i rešenje koje će pomoći da podignete vašu maloprodaju na još viši nivo.
1. Fizičke prodavnice mogu smanjiti povrat robe
Proizvodi kupljeni u radnji se ređe vraćaju od onih koji su kupljeni preko interneta. David Sobie, direktor i jedan od osnivača kompanije Happy Returns tvrdi da mušterije vraćaju 5-10% onoga što kupe u radnji, ali čak 15-40% onoga što kupe online. Ukoliko omogućite kupcima da u prodavnici vrate ono što su poručili preko interneta, možete smanjiti troškove poštarine i transporta.
2. Mušterije će pre kupiti proizvod koji su videli uživo
Verovatno ste nekada bili u sledećoj situaciji: Proizvod vam se dopao kada ste ga videli na slikama, poručili ste ga, ali ste bili razočarani kada je konačno stigao. Zbog toga kupci žele da vide, iskuse i testiraju proizvode uživo, kad god je to moguće. Kada imate lokaciju na koju ljudi mogu da dođu i uvere se da je to taj proizvod koji žele, pre će ga kupiti, a mogućnost povrata će se takođe drastično smanjiti.
3. Ništa ne može zameniti ljudski kontakt
Iako je popularnost online prodaje u velikom porastu, ljudski kontakt je i dalje ključan deo maloprodajnog iskustva. Koliko god investirali resursa u foto i video materijal i prodajne tekstove, ništa ne može zameniti iskustvo koje pruža dobro informisan prodavac.
4. Jedinstven uvid u navike i ponašanje kupaca
Tačno je da puno možete naučiti kroz analizu podataka prikupljenih od online prodavnice, ali ćete još bolje shvatiti kupce kada ih uživo gledate dok kupuju. Na taj način ćete otkriti koji su to sitni detalji koje mušterije prosto obožavaju.
5. Fizičke prodavnice donose više saobraćaja vašoj online prodavnici
Istraživanje koje je sproveo „International Council of Shopping Centers“ pokazuje da kada trgovci otvore fizičku prodavnicu, broj poseta online prodavnice se poveća za čak 37% već sledećeg kvartala.
Podignite maloprodaju na viši nivo sa LS Retail-om
Počevši od butika, preko supermarketa i apoteka, maloprodaja obuhvata širok spektar aktivnosti. Ono što je zajedničko svim maloprodajnim aktivnostima jeste visok nivo konkurencije, konstantne promene i veliki broj svakodnevnih izazova.
Kako biste se izdvojili od konkurencije, Vašoj kompaniji potrebno je rešenje koje će rasti sa njom i prilagoditi se svakom izazovu. Ukoliko želite da pružite nezaboravno iskustvo svojim potrošačima, smanjite rizik, povećate pogodnosti i podignete maloprodaju na viši nivo, LS Retail može biti siguran izbor za Vas.