Tehnologija, automatizacija i digitalizacija postali su neizostavan deo našeg svakodnevnog života. Poprilično je teško zamisliti bilo koji potrošački segment bez mogućnosti kupovine robe ili usluga na daljinu. Digitalizacija sa sobom donosi veliki broj rešenja koja mogu znatno unaprediti Vaše poslovanje, ali i svakodnevicu. Ukoliko želite da ostanete konkurentni na današnjem tržištu, morate digitalizovati svoje poslovanje.
Upravo to je i bila glavna tema najnovijeg tematskog biltena portala eKapija, koji je na jednom mestu okupio sve one koji su svojim pametnim rešenjima pretvorili digitalizaciju u Srbiji u realnost. Petar Miljković (GoPro, CEO) i Gordana Stefanović Barjaktarević (GoPro, Project Manager) su za eKapiju govorili o GoPro-u, njegovoj viziji i vrednostima.
Petar Miljković je u intervjuu sa eKapijom objasnio na koji način etika oslikava filozofiju našeg poslovanja.
U kompaniji veoma vodimo računa o zadovoljstvu zaposlenih, jer verujemo da samo zadovoljan čovek može da bude proaktivan, da oseti pripadnost kolektivu i da pruži kvalitetno rešenje. Samim tim, zadovoljni su i naši klijenti. U svetu u kome svaka kompanija želi da ostvari profit, nalazimo se i mi, ali se vodimo krilaticom – ne po svaku cenu. Ukoliko smatramo da određeno rešenje neće doneti korist našem klijentu, nećemo ga, ni po cenu velike zarade, predložiti. Verujem da nas klijenti zbog toga prepoznaju kao vrhunsku firmu i lojalni su nam, a potencijalni klijenti nas vrednuju kao najbolje partnere za saradnju. Ovaj važan poslovni princip puno znači i našim zaposlenima, jer oslikava i odnos firme prema njima. Naravno, naše zajedničke vrednosti su između ostalih integritet u svemu što radimo, profesionalizam i pouzdanost.
Takođe, naša filozofija zasnovana je na tri stuba – ljudi, procesi, sistemi. Samo ukoliko su sva tri elementa usklađena, možemo govoriti o uspešnosti u poslovanju.
Gordana Stefanović Barjaktarević je objasnila šta čini GoPro društveno odgovornom kompanijom.
Pre svega želim da iskažem veliku zahvalnost i poštovanje našim zaposlenima i da ih pohvalim, jer su se do sada uvek rado odazvali svakoj humanitarnoj akciji koju smo kao firma organizovali, a bilo ih je zaista mnogo. Osim toga i naši klijenti su takođe često bili veoma radi da pomognu kada se za to pružila prilika. U poslu i u životu, važno je da sa ljudima sa kojima radite i provodite vreme delite ovakve vrednosti.
Posebno bih istakla humanitarne aktivnosti posvećene deci oboleloj od teških bolesti, kao i akciju u saradnji sa NURDOR-om, kada smo posetili dečije odeljenje hemato-onkološkog odeljenja u Nišu. Ponosni smo i na saradnju sa SOS Dečijim selom, a istakla bih učestvovanje na njihovom Sportskom danu u Kraljevu gde smo zajedno sa našim porodicama bili njihovi gosti. I ovu priliku koristim da pozovem sve da pomognu onima kojima je ti neophodno.
Kada je reč o društvenoj odgovornosti, ponosni smo na rad sa mladim ljudima, kroz našu Letnju školu Znanje budućnosti, koju smo organizovali sa Fondacijom Petlja, uz podršku kompanije Majkrosoft. Ona je bila namenjena mladima iz SOS Dečijeg sela iz Centra Jaki Mladi, deci koja su porasla i prestala da žive u SOS selu. Ovim smo želeli da im pružimo smernice za razvoj karijere i pomognemo specifičnim tehničkim znanjima koja će im koristiti u životu.