ERP REŠENJE

Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV)

Vrhunsko i fleksibilno poslovno rešenje prilagođeno malim i srednjim firmama.

GoPro Business Central

U eri digitalne transformacije konstantne promene su postale standard u poslovanju. Velika evolucija je u toku u skoro svim industrijama. Najuspešnije kompanije već uveliko beru plodove ovih dešavanja širenjem na fleksibilne platforme u oblaku. Ovo postižu između ostalog i  ispunjavanjem zahteva kupaca u realnom vremenu prikupljanjem sveobuhvatnih i potpunih podataka, analizirajući rezultate pomoću poslovne inteligencije i odgovarajući na zahteve klijenata pomoću sofisticirane automatizacije u poslovnom sistemu.

Microsoft Dynamics 365 Business Central predstavlja najnoviji Microsoft ERP sistem. Business Central nudi novu vrednost kroz integraciju sa drugim Microsoft servisima u oblaku, uključujući Office 365 i može se prilagoditi ili proširiti za specifične potrebe industrije sa PowerApps, Microsoftom Flow i Power BI-om. Ovaj ERP sistem predstavlja jedinstveno, zaokruženo rešenje za upravljanje finansijama, operacijama, prodajom i kupcima, skladištima i proizvodnjom kao i priliku za lak prelazak sa programa za računovodstvo i zastarelih ERP sistema.

Suština je da uz Business Central imamo priliku da istovremeno:

  • Koristimo benefite non-stop dostupnog ERP sistema
  • Olakšamo korisnicima posao time što se nalaze u veoma poznatom, intuitivnom okruženju koje daje osećaj kao da ste u Office paketu
  • Imamo veliku prednost u odnosu na konkurenciju zbog efikasnijeg i bržeg poslovanja

Šta novo donosi Microsoft Dynamics 365 Business Central?

 

Microsoft je sredio i ulepšao korisnički interfejs, čist je, jednostavan za navigaciju, jednostavan za personalizovanje i nudi moćne funkcije kao što je Excel integracija u različitim prikazima. Dokumenti kao što su faktura, ponude itd. zasnivaju se na Microsoft Word-u, i veoma su laki za održavanje.

Jedan od najefektnijih poboljšanja je integracija sa emailom kroz Outlook. Kada šaljemo ili primamo email u Outlooku, možemo da kliknemo na ikonu Business Central da bismo prikazali informacije kao što su prodaja, otvorene porudžbine itd. Integracija sa Outlookom funkcioniše i u desktop verziji Outlooka, kao i u programu Outlook Web Access. Možemo da izvršimo potpuni poslovni proces od početka do kraja, a da nijednog trenutka ne napustimo Outlook. Na primer, predstavnik prodaje prima email u kojem se traži ponuda i bez napuštanja emaila može da generiše ponudu i da je pošalje. Ako primalac odgovori i zatraži da napravi porudžbinu možete jednim klikom da email prebacite u porudžbinu ili fakturu. Ovo predstavlja veoma moćan princip i možemo da očekujemo da vrlo brzo postane „zlatni standard“ u ERP sistemima.

Takođe, potpuno je podržan rad sa mobilnih uređaja, bilo da su u pitanju Apple, Android ili Microsoft platforme.

PowerBI je uveden u Business Central na velika vrata. Postoje čak i besplatni sadržaji sa puno unapred ugrađenih pregleda i izveštaja.

Pomoć u odlučivanju takođe sjajno funkcioniše u Business Central-u. Na primer, ako pripremamo ponudu za prodaju određenog artikla, ako bi ta količina premašila raspoložive zalihe prikazuje se upozorenje. Postoji i deo Power BI koji prikazuje trendove, istorijske podatke i daje predviđanja. Za pripreme sastanaka tu je Send to Powerpoint funkcionalnost koja obezbeđuje da u okviru prezentacije možemo da radimo drill-down podataka koji su prikazani direktno do izvora u Business Central-u.

Microsoft objedinjava poslovne aplikacije u Microsoft Dynamics 365 omogućavajući kompanijama da smanje broj sistema koje koriste. To rešava mnogo izazova oko boljeg upravljanja poslovnim procesima, većeg uspeha na tržištu onih kompanija koje ga koriste  i mnogo većih mogućnosti u oblasti izveštavanja i poslovne inteligencije.

Javite nam se da saznate kako Microsoft Dynamics 365 Business Central može da vam pomogne i da zajedno kreiramo svetlu budućnost.

Vrhunsko poslovno rešenje koje nudi malim i srednjim firmama moćno, a istovremeno povoljno rešenje koje može biti posebno i fleksibilno prilagođeno potrebama firme i koje će se razvijati zajedno sa njom.

Najbolja moguća investicija koja će menadžmentu i zaposlenima pružiti moćan alat za savladavanje izazova zahtevnog tržišta i veliku prednost nad konkurencijom. Brz protok informacija, automatizacija i unapređenje poslovnih procesa, moćan sistem izveštavanja i integrisanost ovog ERP rešenja, pomoći će u povećanju produktivnosti i kvalitetnijim odlukama kompanije.

UBRZAJTE SVOJE POSLOVANJE DANAS

MS Dynamics 365 Business Central (NAV) olakšava i ubrzava rad

Business Central (NAV) se bez problema integriše sa postojećim sistemima preduzeća i fleksibilno prilagođava načinu poslovanja firme.

Nudi prilagodljive opcije, dodatne funkcionalnosti i mogućnost proširenja rešenja, koje zajedno raste sa razvojem preduzeća.

Kao jedan od Microsoft-ovih proizvoda, Business Central (NAV) takođe izgleda i funkcioniše kao i ostali njihovi proizvodi i tehnologije koje zaposleni već koriste u svom svakodnevnom poslovanju. Prepoznatljivost rešenja zahteva minimalnu obuku za korišćenje, što u velikoj meri umanjuje troškove, a sa druge strane, korisnici brzo prihvataju rešenje i sve njegove benefite koje koriste u svom poslu.

ZAŠTO NAV?

Razlozi za uvođenje Microsoft Business Central-a (NAV-a)

Business Central (NAV) jača disciplinu i odgovornost u radu, zahteva svesno i tačno obavljanje poslova i podstiče komunikaciju i saradnju među zaposlenima. Predstavljamo Vam neke od osnovnih razloga zbog kojih je dobro uvesti Business Central (NAV).

Integracija finansijskih informacija i povećanje produktivnosti

Business Central (NAV) stvara jednu jedinu verziju realnog poslovanja firme, koju nije moguće dovesti u pitanje, jer sve službe u firmi koriste isti sistem.

Imajući u vidu da je sistem integrisan, potrebe za administracijom se maksimalno smanjuju. Dupli unos podataka se potpuno eliminiše.

Uvođenje najbolje prakse u Vaše poslovanje

Zbog velikog broja firmi koje ga sa uspehom koriste, uvođenjem Business Central-a (NAV-a) u vaše poslovanje, organizovaćete firmu i primeniti najbolju svetsku praksu za mnoge poslovne procese. Tokom procesa implementacije, vaši zaposleni će dobijati informacije i savete od strane stručnih i sertifikovanih konsultanata koji odlično poznaju poslovne procese mnogih uspešnih firmi i koji će deo svog znanja preneti i na vaše zaposlene.

Integracija poslovnih informacija

Centralizovanost svih poslovnih informacija firme olakšava praćenje realizacije poslovanja, koordinaciju (funkcionalno usklađivanje) i sinhronizaciju (vremensko usklađivanje) proizvodnje, skladišta i distributivnih kanala na različitim mestima. U istom sistemu vrlo lako možete voditi poslovanje više preduzeća i kreirati zajedničke i uporedne izveštaje, konsolidovati finansijske izveštaje.

Standardizacija i ubrzanje poslovnih procesa

Business Central (NAV) obezbeđuje standardizaciju. Takva standardizacija, korišćenje jednog jedinog integrisanog sistema omogućava stvaranje ušteda u vremenu, povećanje produktivnosti i smanjenje potrebe za živim ljudskim radom.

Sniženje nivoa zaliha

Business Central (NAV) omogućava efikasno obavljanje logističkih procesa bez nepotrebnih zastoja, praznih hodova, napetosti i sukoba, doprinosi povećanju transparentnosti procesa realizacije narudžbi unutar kompanije što rezultira smanjenjem zaliha gotove robe u skladištima i otpremnim rampama.

Uvećanje vrednosti vaše kompanije

Potvrda uspešnosti jedne kompanije je i poznat, svetski priznat informacioni sistem koji je garant dobre organizacije, transparentnosti i brze dostupnosti informacijama. Svi podaci se nalaze u sistemu, pa je samim tim firma manje zavisna od zaposlenih koji informacije drže u svojim glavama, a standardni procesi će učiniti da zaposleni mogu lakše menjati svoje pozicije u firmi.

BUSINESS CENTRAL

Business Central (NAV) po delatnostima

Veleprodaja i distibucija, Proizvodnja, Servis, Maloprodaja, Inženjering, Ostale delatnosti…

BUSINESS CENTRAL

Funkcionalnosti Business Central-a (NAV-a)

Marketing, Prodaja, Nabavka, Logistika, Proizvodnja, Web Shop, Praćenje poslova, Ljudski resursi, Obračun zarada, Zalihe, Upravljanje finansijama…

SPECIFIKACIJE

Osobine Business Central-a (NAV-a)

Business Central (NAV) je rezultat dugogodišnje prisutnosti na tržištu kod velikog broja korisnika. Tokom tog procesa rešenje je unapređivano i očišćeno od propusta.

Broj korisnika sam za sebe govori o kvalitetu rešenja i mogućnosti primene u različitim poslovnim sistemima i u različitim zakonodavnim uslovima. Program se konstantno razvija od 1983. godine, hiljade inženjera i specijalista različitih struka radi na njegovom unapređenju. U svetu je do sada Business Central (NAV) prisutan u preko 100.000 preduzeća.

Microsoft dosta truda ulaže u lokalizaciju ovog globalnog poslovnog rešenja. Može se reći da je Business Central (NAV) najlokalizovanije globalno rešenje koje se implementira u Srbiji. Danas ga u Srbiji koristi preko 200 uspešnih preduzeća.
Business Central (NAV) se koristi u mnogim zemljama sveta pa samim tim je i preveden na veliki broj jezika, u istom preduzeću korisnici mogu raditi u isto vreme sa različitim jezicima i štampati dokumenta na različitim jezicima.
U poređenju sa drugim poslovnim softverima iz svoje klase, jedino je Business Central (NAV) otvorio svoje razvojno okruženje, omogućavajući vam da dodate svoje polje u postojeću tabelu, kreirate sopstvenu tabelu, a čak i modifikujete izvorni kod ili dodate novi, a sve to u okviru rapidnog razvojnog okruženja.
"Nikada nismo naišli na zahtev klijenta koji nismo uspeli da rešimo i isporučimo u vezi sa Business Central-om (NAV-om) uz pomoć našeg iskusnog razvojnog tima, često i sa manje troškova i utrošenog vremena nego što je bilo očekivanje klijenta. Ovo proističe iz Business Central (NAV) bogatog seta funkcionalnosti i pristupa izvornom kodu u okviru rapidnog razvojnog okruženja."

Rapidno razvojno okruženje omogućava:

  • Dodavanje polja u bilo koju tabelu.
  • Dodavanje tabela.
  • Definisanje veza i odnosa između tabela.
  • Uklanjanje nepotrebnih polja zbog ubrzanja unosa podataka.
  • Prilagođavanje menija (okna za navigaciju) prema korisnicima i ulogama.
  • Dodavanje programske logike u svrhu automatizovanog rešavanja zadataka.
  • Uređivanje Business Central (NAV) izvornog koda.
  • Uređivanje Business Central (NAV) izveštaja ili kopiranje i uređivanje (bez potrebe za kreiranjem od samog početka).
  • Izlaganje bilo kog dela logike ka eksternim programima preko web servisa.
  • Uvoz/Izvoz podataka u bilo koju ili iz bilo koje tabele preko .xml, .csv i slično.
  • Sinhronizaciju bilo koje table u bilo koji entitet u Outlook.

Business Central (NAV) donosi realne koristi koje uključuju:

  • Zamenu većeg broja aplikacija koje trenutno koristite.
  • Objedinjavanje ostrva informacija u jednu celinu.
  • Eliminisanje potrebe za radom u Excel-u, Access-u ili drugim bazama podatka.
  • Zamenu ili integraciju sa postojećim softverom za određenu granu industrije.
  • Zamenu prethodnog softvera i eliminisanje troškova održavanja koji se na njega odnose.
  • Postizanje realnog povrata investicije kroz povećanje efikasnosti rada.
  • Integracija sa drugim sistemima.

Na našem tržištu ne postoji nijedno drugo rešenje koje poseduje tako veliku sposobnost integrisanja sa drugim programima kao što to ima Business Central (NAV). GoPro je izvršio veliki broj integracija sa postojećim sistemima klijenata.

Alati koji nam stoje na raspolaganju uključuju:

  • Transfer datoteka (preko .xml, text, .csv, Excel)
  • Microsoft SQL
  • SharePoint
  • Web servisi i izlaganje bilo kog dela logike ka eksternim programima
  • EDI
  • Biz Talk
  • Outlook sinhronizacija bilo koje tabele ili entiteta
  • Sinhronizacija sa mobilnim aplikacijama bilo koje tabele ili entiteta
  • Web sajt direktna integracija uz pomoć velikog broja alata
  • Jednostavna upotreba

Korisnički interfejs će omogućiti brzo prihvatanje od strane zaposlenih iz razloga što je Business Central (NAV) proizvod Microsoft-a kao i Windows i Office koji se svakodnevno koriste.

PROCES RAZVOJA

Doneli ste odluku da vam treba novi informacioni sistem. Šta dalje?