Dokumenta, bez obzira na to da li su u štampanom ili elektronskom obliku, ključna su komponenta svake kompanije. Upravljanje poslovnim informacijama koje se često nalaze na različitim lokacijama može predstavljati ogroman izazov, pogotovo kada uzmete u obzir sve veći porast sajber pretnji. Postoji veliki broj rešenja koje će Vam omogućiti da na brz, jednostavan i siguran način upravljate svim dokumentima u okviru kompanije, ali nijedno ne daje besprekorne rezultate kao DMS.

Šta je DMS i koje pogodnosti nudi?

DMS (Document Management System) predstavlja pametno rešenje za organizaciju, evidentiranje, klasifikaciju i praćenje dokumenata i poslovnih procesa u okviru kompanije.

Da li ste znali da zaposleni potroše oko 20% radnog vremena na pronalazak dokumenata? Ovaj moćan alat predstavlja ogromnu uštedu vremena koja se meri satima, pa čak i danima u toku svake godine. Što više vremena imate na raspolaganju, više ćete postići u toku svakog radnog dana. Traženje potrebnih dokumenata Vam neće više oduzeti sate, jer sa DMS-om, svi dokumenti su uvek na dohvat ruke.

Želite da povećate efikasnost i produktivnost u okviru Vaše kompanije? Povećanje efikasnosti i produktivnosti postiže se inteligentnom pretragom dokumenata po različitim kriterijumima, automatizovanim sistemom distribucije dokumenata, manjom količinom rada i broja grešaka koji zaposleni prave, upravljanjem celokupnom arhivom sa jednog računara. Sve ovo doprinosi bržem generisanju potrebnih informacija.

DMS omogućava brz pristup sadržaju i nudi mogućnost zajedničke saradnje u okviru dokumenta. Zaposleni sa različitih lokacija i uređaja mogu sa lakoćom pristupiti dokumentima. A korisnici koji učestvuju u procesu, uvek su obavešteni o akcijama koje na njih čekaju da budu izvedene.

Obimna papirna dokumentacija zauzima previše prostora, a sa poskupljenjem zakupa kancelarijskog prostora, sva ta dodatna dokumentacija predstavlja ogroman trošak. DMS će smanjiti potrebu za ormarićima, policama, kutijama i registratorima.

Kako odabrati DMS rešenje?

Na današnjem tržištu možete pronaći bezbroj DMS rešenja koja nude dosta mogućnosti. Dokumenta su stubovi Vašeg poslovanja, zbog toga morate biti pažljivi prilikom izbora DMS rešenja. Odgovarajuće rešenje, kao što je Document Central, će Vam pomoći da postavite čvrstu osnovu za automatizaciju poslovnih procesa. To je moćan alat koji poboljšava sigurnost Vaših podataka, povećava efikasnost i produktivnost, štedi vreme i čini upravljanje dokumentima lakšim nego ikada pre. Document Central je dostupan online, možete mu pristupiti preko bilo kog internet pretraživača, što ga čini neverovatno jednostavnim za korišćenje.