Pandemija je zasigurno promenila svet. Naši životi i ekonomija će izgledati drugačije kada se svet ponovo vrati u normalu, što će definitivno uticati na način na koji radimo, naše poslovne procese i svakodnevne aktivnosti.

Još od 60-ih godina prošlog veka, kompanije širom sveta koriste ERP rešenja kako bi uskladili poslovne procese – od računovodstva, planiranja nabavki do upravljanja ljudskim resursima. Ali koja je uloga ERP rešenja za poslovni svet nakon COVID-a?

ERP će biti u centru novog načina poslovanja, pružajući rešenja, pozamašnu uštedu vremena i prednosti koje su potrebne kompanijama kako bi konstantno rasle i razvijale se. Kako će ERP rešenja to postići?

ERP podržava rad na daljinu

Ako je COVID nešto naučio kompanije širom sveta, to je, da je rad na daljinu i više nego izvodljiva opcija za skoro svaku kompaniju. Štaviše, veliki broj kompanija dozvoljava svojim zaposlenima da nastave sa radom na daljinu ukoliko to žele, pošto su primetile prednosti smanjenih operativnih troškova, stresa, i ostalih pogodnosti. ERP daje veliku prednost radu na daljinu, pružajući pozamašan broj načina za saradnju, pristup podacima i komunikaciju, nezavisno od lokacije.

Stvara fleksibilne lance nabavke

Fleksibilni lanci nabavke pomažu prilikom upravljanja ovakvim izazovima korišnjenjem eksternih podataka u cilju poboljšanja predviđanja ponude i potražnje. Kompanije bi takođe trebalo da razmotre povećanje i proširenje svog ekosistema dobavljača.

Sada je pravo vreme za kompanije da izgrade digitalan lanac snabdevanja i postanu pametni proizvođači Industrije 4.0. Sa oblakom (cloud-om) možete iskoristiti prednost vidljivosti u realnom vremenu, što može biti od velikog značaja kada je upravljanje lancima nabavke u pitanju. To pomaže kompanijama da bolje razumeju vremenske obrasce (na koje klimatske promene mogu da utiču) i razloge za kašnjenje dobavljača. Napokon se možete uključiti u donošenje odluka u realnom vremenu. I naravno, lanci nabavke će imati koristi od povećane efikasnosti i manjeg oslanjanja na ručne procese.

Automatizacija ubrzava isporuku robe potrošačima

Nakon COVID-a, donošenje odluka zasnovanih na podacima biće od ključnog značaja. Kroz automatizaciju koju poseduje svako moderno ERP rešenje, moći ćete da koristite izveštaje u realnom vremenu i analitičke kontrolne table kako biste sa minimalnim utroškom vremena pregledali sve svoje finansijske podatke.

Mere socijalnog distanciranja će zasigurno povećati potrebu za automatizacijom u maloprodajnim skladištima. Sve veća upotreba robota i ostale opreme za automatizaciju znatno povećava efikasnost i brzinu isporuke robe potrošačima. Ovo takođe važi i za sve vrste automatizacije, od jednostavnijih kao što su softverski vidžeti za automatizaciju procesa koji se ponavljaju, do rešenja koje poseduju veštačku inteligenciju sposobnu za digitalizaciju čitavih funkcija.

Automatizacija poboljšava efikasnost, produktivnost, fleksibilnost i smanjuje mogućnost greške. ERP pospešuje automatizaciju, što ga čini kičmom modernog poslovanja.

Odaberite ERP rešenje koje će iću korak sa vašim poslovanjem

Microsoft Dynamics 365 Business Central donosi najsavremenije tehnologije u upravljanju poslovnim procesima, omogućavajući kompanijama da se fokusiraju na svoje poslovanje i rast. Moderan alat koji predstavlja deo Dynamics porodice poslovnih aplikacija, potpuno integrisan u Microsoft ekosistem olakšava obavljanje svakodnevnih zadataka, uz napredne mogućnosti planiranja i predviđanja poslovnih promena.